Menu
EUR
  • Gratis verzending vanaf €200 in BE & NL
  • Persoonlijke service
  • Veilig online betalen
  • Mooi verpakt

Retourneren

Niet 100% tevreden met uw aankoop & wenst u dit graag te retourneren ? Dit is geen probleem voor ons want u heeft als consument een bedenktijd of herroepingsrecht van 14 dagen zonder opgave van reden.

Toch willen we graag de reden wel kennen zodat we hiervan kunnen leren.
We kunnen hierdoor ons aanbod of onze productinfo bij de artikelen veranderen en verbeteren.

Uiteraard nemen we enkel artikelen terug die ongebruikt, in nieuwstaat, onbeschadigd, met etiquette en in originele verpakking terug bij ons arriveren.

 

Opgelet: Artikelen gekocht tijdens de solden-periode kunnen niet geretourneerd worden. Alsook de artikelen in outlet kunnen niet geretourneerd worden.

Retourneren is uiteraard voor niemand leuk en we proberen dit dus te vermijden door de informatie bij de producten zo correct en zo volledig mogelijk te beschrijven. Indien u vragen heeft betreffende een bepaald product kan u steeds bellen, mailen of met ons chatten voor extra informatie alvorens u gaat bestellen. 

 

 

Hieronder staan de stappen die u moet doorlopen voor te kunnen retourneren.

 

STAP 1: LAAT HET ONS WETEN

Breng binnen de 14 dagen na ontvangst van het artikel onze klantenservice op de hoogte via e-mail: [email protected]

Vermeld duidelijk om welk product van uw bestelling het gaat & wat de reden is van uw retour.

 

STAP 2: VERPAK EN ETIKETTEER ZORGVULDIG

Om uw terugbetaling te kunnen garanderen moeten de goederen uiteraard onbeschadigd terug bij ons geraken. Zorg dus dat u zorgvuldig verpakt in een stevige doos die u goed dicht kleeft en voorzie de zending van een etiket die u zelf heeft afgeprint.

Kleef dit etiket goed zichtbaar op de grootste zijde van de doos.

 

STAP 3: BRENG BINNEN IN EEN POSTPUNT

Breng daarna de zending binnen in een afleverpunt van Bpost , DPD, DHL, UPS, Post NL.

Voor DPD: https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!retouren 

Voor BPOST: http://www.bpost.be/site/nl/ontvangen/pakjes-ontvangen/pakjes-ontvangen-in-een-afhaalpunt

 

Wij brengen u op de hoogte als uw pakketje bij ons toekomt.

 

STAP 4: RETOURKOSTEN

De kosten voor de retourzending zijn steeds ten laste van de klant.

Enkel als de reden van retour bij ons ligt omdat wij u een foutief of beschadigd artikel toe stuurden, is de retour kost uiteraard voor ons en wordt deze wel terugbetaald.

Indien u de goederen zelf naar ons terugbrengt, te Schoten, zijn er ook geen extra kosten aan verbonden.

 

STAP 5: TERUGBETALING

Na ontvangst en controle van de goederen zullen wij u uiteraard terugbetalen. Daarom is het belangrijk dat u een rekening nummer moet invullen waarop we de terugstorting kunnen doen.

In onze algemene voorwaarden staat dat we binnen de 14 dagen terugbetalen, in werkelijkheid gebeurt het meestal sneller. 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €200,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!